あおぞらクラフトいち Craft Market

水戸芸術館広場にて行われたクラフト市に参加しました。

frumafar. joined a craft market at Art Tower Mito in Ibaraki on Sep. 15th and 16th. We had a chance to meet many people who are interested in handmade items and of course had a great time with them.


the day before the market..前日準備風景







frumafar. vendor booth 初心者なのでブースのセットに時間がかかり開始時間がかなり遅れてしまいましたが、無事スタート出来ました




















クラフト市初参加でしたが、たくさんの手作り愛好家の方、作家さん達に出会えてとても実りのある2日間でした。足を運んでくださった方々、ありがとうございました。


Comments